پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118045
9 شهر چهارمحال و بختياري با بحران آب روبرو است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1468

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قدرت‎الله بيگلري ظهر امروز در نشست خبري خود با خبرنگاران اظهار کرد: آب يک نعمت الهي است و بايد تا مي‎توان در مصرف آن صرفه‌جويي و از اسراف اين مايه حيات جلوگيري کرد.

وي با بيان اينکه صد درصد مردم ساکن در شهرهاي استان از نعمت آب آشاميدني بهره‎مند هستند، گفت: براين اساس هم اکنون بيش از 540 هزار نفر از جمعيت شهري استان تحت پوشش اين شرکت هستند.

بيگلري همچنين از پوشش 56 درصدي فاضلاب شهري در استان خبر داد و افزود: 300 هزار نفر از جمعيت استان تحت پوشش فاضلاب شهري قرار دارند.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب شهري چهارمحال وبختياري با بيان اينکه در حال حاضر 161 حلقه آب شرب در استان وجود دارد، گفت: از اين تعداد 128 حلقه چاه فعال و 33 حلقه از مدار خارج شده است.

بيگلري با اشاره به پروژه‌هاي در دست اجراي اين شرکت، اظهار کرد: پروژه فاضلاب غرب شهرکرد با 15 کيلومتر يکي از اين پروژه‌هاست که اميد مي‎رود تا پايان سال به بهره‎برداري برسد.

وي خاطرنشان کرد: پروژه فاضلاب بلداجي با 7 کيلومتر و گندمان با 6 کيلومتر از ديگر اين پروژه‌ها به شمار مي‌‏رود.

بيگلري با بيان اينکه چند شهر استان به شدت با بحران آب روبرو است، اظهار کرد: سامان، فرخشهر، بروجن، سرخون، کاج، دشتک، چليچه، هاروني و هفشجان شهرهاي بحراني در حوزه آب هستند که درصدد رفع مشکل آن‌ها هستيم.

وي با اشاره به هفته صرفه‌جويي آب، گفت: از يک تا هفتم تيرماه با عنوان هفته صرفه‌جويي نامگذاري شده که اميد مي‎رود در اين هفته با اطلاع‎رساني و تبليغات مناسب بتوانيم در تحقق اهداف اين هفته به خوبي گام برداريم.

منبع: جهان بين نيوز

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html